divendres, 22 de maig del 2015

Històries poc corrents, de Pere Calders


Històries poc corrents
Pere Calders
Eumo












Deu històries amb temes ben diferents. A mi m'ha agradat una mica i el recomano a qualsevol lector. Aquest llibre està bastant bé, si vols pasar una bona estona amb els seus deu capítols.

Joan Vilarroya Duran


El llibre se tracta de molts capítols. A un dels contes explica que a un home li ha arribat una carta a la bústia que posava: "Si ets home, vine". L'home va anar-hi i va trucar a la porta; de sobte va aparèixer un home darrrere i li va pegar un cop de puny i l'home va perdre el coneixement. L'endemà es va despertar i estava a l'hospital. El doctor li va explicar que són uns homes que envien cartes a la gent, els fan vindre a les cases i després els peguen i els roben les coses. 
A un altre conte explica que un home que portava maletes caminava per un camí que no acabava. L'home preguntava a les persones que passaven si hi havia una estació de tren i les persones no contestaven perquè els feia pena dir-li que allí mai hi ha hagut estació de tren i l'home seguia caminant a veure si trobava l'estació de tren.

A mi m'ha agradat molt perquè és molt divertit i sorprenent; és de moltes aventures i és molt xulo. El que no m'agrada és que hi ha moltes paraules que no entenc i els contes finals són molt curtets.



Abdellah Ohanni 3r D


Un conte tracta d'un noi que sempre li anava malament a l'escola perquè el maltractaven, i tambe com aconsegueix que el respectin. Un altre conte parla d'un poble on passen fenòmens paranormals sobre vampirs. 

Jo el recomano als que no encara entenen massa la llengua perquè és molt adaptat i sobre tot a la gent de 14, 15 i 16 anys.  A mi m'ha agradat perquè va de fets reals i no de terror i fantasia i el llibre es molt realista no com els d'aventures. El que no m'agrada és la part del vampir, perquè el llibre ja estava bé sense la història d'aquell vampir.

Haneef Muhammad 4t ESO C