dilluns, 8 de juny del 2015

Un hivern a Zerolàndia, de Paola Predicatori


Un hivern a Zerolàndia
Paola Predicatori
Bromera


L'Alessandra és una noia de 16 anys que comença l'últim curs de l'ESO d'una de les pitjors formes: amb la mort de la seva mare fa poc temps. Seu al costat d'en Gabriele, a qui anomenen Zero, qui no parla amb ningú, amb el desig que la ignorin igual com fan amb el seu company. Entre l'Alessandra i en Gabriele s'estableix una comunicació diferent a totes les altres, però captivadora. Ella comença a tenir un sentiment d'amor per ell, però creu que això només pot ser una historia complicada. 

Recomano aquest llibre a aquella gent a qui li agradin els llibres d'adolescents, amor, desengany... A mi m'ha agradat moltíssim No és un llibre llarg, al contrari, és curt ja que només té 209 pàgines. És una historia molt bonica, encara que em fa molta pena l'inici. Té un final inesperat i això crec que ha estat el que més m'ha agradat del llibre, ja que em formulava molts posibles finals a la meva ment, pero no hagués imaginat mai aquest final.


Àngela Querol March, 3r ESO