dilluns, 8 de juny del 2015

L'evolució de Calpurnia Tate, de Jacqueline Kelly


L'evolució de Calpurnia Tate
Jacqueline Kelly
Roca


Calpurnia Tate és una noia de 13 anys que es veu obligada a convertir-se en una dona de casa, tal i com "toca" en la societat americana de principis del segle XX, però tot canvia quan comença a conèixer al seu avi, un home que viu de la biologia i estudia les espècies. Enmig també hi ha els afers amorosos dels seus germans i les manies de la seva millor amiga.

Recomano aquest llibre a la gent que li agradi llegir i li agradi la biologia. M'encanta aquest llibre, és el meu preferit. Me'l van regalar fa molts anys, però cada estiu me'l llegeixo. M'encanta la manera d'explicar de la protagonista, m'agrada també com defineix la societat d'aquella època i la vida a Texas. I m'agrada com la protagonista desafia totes aquestes condicions per intentar aconseguir el que vol. És, sense dubte, el meu llibre preferit.


Vinyet Estrampes, 3r ESO A