dimecres, 12 de febrer del 2020

La cabanya, de Natasha Preston


La cabanya
Natasha Preston
Crossbooks

La Makenzie i els seus amics se'n van a passar tot un cap de setmana de gresca a la cabanya d'un d'ells. Volen passar un dies divertits, tots junts i sense pares, però després d'haver passat la nit, es desperten i dos dels amics han mort, algú els ha assassinat. Al veure que no està ni la porta forçada, ni cap finestra oberta, els policies els diuen que l'assassí havia de ser algú que hagués passat la nit dins de la cabanya, per tant algun d'ells era l'assassí. 

M'ha agradat moltíssim i el recomanaria a tots els adolescents, que els agradin les històries d'intriga i d’amor. 

Vaig començar aquest llibre perquè me l'havien recomanat. Des de la primera pàgina em va fer entrar dins de la lectura, i em feia sentir com un més dels amics. Tot el llibre em va semblar molt interessant i tenia moltíssimes ganes d'acabar-lo per a poder saber qui era l'assassí. El final de la història em va agradar molt, no va acabar com jo m'ho imaginava, i així, encara va ser més intrigant, i a la vegada el final acaba obert i tu et pots imaginar el final que tu vols.


Laia Subirats Valls, 3r ESO