dilluns, 20 de febrer del 2017

El corredor del laberinto, de James Dashner


El corredor del laberinto
James Dashner
Nocturna

Thomas el protagonista es va despertar en un ascensor que estava en moviment, no sabia on anava i a l'obrir la porta de l'ascensor es troba un munt de gent rodejada d'uns murs gegants i dins hi ha un petit bosc. Cada mes, l'ascensor puja amb un nou jove i menja per sobreviure. Els corredors sempre entren al laberint a recorre'l tot per trobar una sortida: entren al matí i surten a la tarda, abans que es tanquen les portes. Dins del laberint hi ha bitxos que surten de nit i es mengen tot el que es troben per davant. 

Thomas intenta ser un corredor però no el deixen fins que tots ho decideixen. Els corredors ja havien entrat al laberint i ja tardaven una mica. Mentrestant plou, eren dos i de cop apareixen del no-res: a un l'han picat i l'altre intenta ajudar-lo. Les portes a poc a poc s'anaven tancant i no podien més. Thomas entra al laberint a ajudar-lo, però les portes ja s'havien tancat i no podien sortir. Minho li diu que ja estan morts, però Thomas no es rendeix. Després d'uns dies intenten sortir però amb poca gent. Ava els ha ficat al laberint per fer unes proves... Thomas acaba sortint de l'Àrea, però es troba amb moltes dificultats.    

Sincerament, m'ha agradat molt. És una mica diíicil de llegir, però una vegada he començat a llegir-lo m'he enganxat. Hi ha també la seva peli. Jo he llegit el llibre i he vist la películ·la perquè m'ha agradat molt.

El recomano a la gent que li agrade llegir llibres, llibres de aventures, i el recomano també a la gent de la meva edat.

Abdellah Ohanni, 4t ESO