dilluns, 30 de maig del 2016

Xènia, #Keep calm i fes un tiut, de Gemma Pasqual i Escrivà


Xènia, #Keep calm i fes un tiut
Gemma Pasqual i Escrivà
Barcanova

La Xènia s’acaba de despertar d’un malson. Quan s’aixeca va a comprar amb la seva moto per al Pep i de sobte li sona el mòbil, sense adonar-se gira la moto sense voler i xoca amb un cotxe. 

Quan es desperta es troba a l'hospital i de cop truquen a la porta: era el Joan, el qui l’havia atropellat, que li havia portat el mòbil. Ella s’havia fracturat la cama. Quan ja estava a casa l’àvia li va dir que ja podia anar al cole. Quan arriba es troba un paper que diu que s’havien prohibit els aparells, com ara els mòbils, mp3... i la Xènia, el Cesc i la Laia s’enfaden i decideixen muntar una revolució. A partir d’aquí es van complicant les coses. 

Aquesta és la segona part de Xènia, tens un WhatsApp. A mi m'ha agradat molt i m'ho he passat bé llegint. 

Jo el recomanaria a les persones que sobretot s'hagin llegit el primer liibre de la Xènia, Xènia, tens un WhatsApp, i també a les persones que els agradi llegir llibres d'històries romàntiques.


Alba Sánchez Forcadell, 1r ESO


A mi també m'ha agradat molt i el recomano a tots els de l´institut. M´ha agradat molt, perquè m'agraden les històries d'amor, i el que no m'ha agradat és que no han posat dibuixets de com seria en Carles, tot i que la Xènia sí que surt a la portada.


Erika Galvan, 1r ESO