dilluns, 9 de febrer del 2009

Recorda't dels dinosaures, Anna-Maria, de Gabriel Janer Manila

T
Recorda't dels dinosaures, Anna-Maria
Gabriel Janer Manila
Ebebé

Tracta d'un personatge que vivia tot sol i que no tenia ni família ni amics. Com que bevia molt vi i s'emborratxava, els veïns el van fer fora del poble i així es va quedar tot sol. Però al final va recordar que tenia una amiga que vivia en un poble que es deia els Dinosaures, Anna-Maria. Al final el va trobar, va anar casa de la seva amiga i li va explicar tot el que havia passat amb ell tots aquests anys.

M'ha agradat moltíssim, perquè és divertit i molt fàcil de llegir. A més, a mi m'agraden els llibres que parlen sobre les històries dels dinosaures. Coneixes els animals que existien fa molts i molts d'anys i, per això, quan vaig veure el títol el vaig triar.

El recomano a tothom perquè m'ha agradat molt.

Fàtima Bahssine 1r ESO