dimarts, 10 de febrer del 2009

Qui és el penjat?, de M. Carme Roca

T
Qui és el penjat?
Maria Carme Roca
Casals

Tracta d'un nen de la nostra edat que es diu David i fa coses de la nostra edat: ximpleries. Té alguns problemes, però al final es poden resoldre gràcies a la seva nova actitud.

M'ha agradat molt perquè aquest nen de 12 anys al principi és una mica trapella i llavors és quan li vénen els problemes i ho sap solucionar molt bé i es torna un nen més espavilat i estudiós.

El vaig triar perquè vaig llegir el resum de la contraportada i em va cridar la atenció perquè tractava d'un nen de 12 anys igual que la nostra edat. També el vaig triar perquè té la lletra gran.

El recomano als meus amics perquè sé que els agradarà aquest llibre i perquè hi ha moltes coses explicades d'aquest nen.

Wendy Cabanes González 1r ESO