diumenge, 18 de gener del 2009

Barri llunyà, de Jiro Taniguchi

T
Barri llunyà
Jiro Taniguchi
Ponent Món

Tracta de la vida d'un nen que es va fent un home. Aquest nen viu a un barri molt apartat de la ciutat. És com una sèrie d'etapes que ens ensenya com és de dura la vida.

Aquest còmic m'ha agradat molt. Primer perquè és un còmic amb molta ensenyança tant per als nens com per als adults. Trobo que és un còmic bonic, agradable i que també et pot fer riure. També m'ha agradat perquè les históries de japonesos sempre m'han agradat (per exemple, Inuyasha).

El vaig triar perquè tracta de la vida d'un nen que es va fent gran i també perquè és un conte escrit per un japonès. 

El recomanaria a gent de totes les edats: nens, adults, ancians, etc. La veritat és que és un còmic que m'ha agradat moltíssim i espero que la gent que el llegeixi pugui viure la mateixa experiència que jo.

Eric Lucas Pedrola 1r ESO B